http://picasion.com/gl/2jwY/


widgets
http://picasion.com/gl/1Nts/

Hanya ridhomo yang berarti

Ya Allah ya Tuhan ku, Tidak kira apa berlaku pada ku, Miskin atau kaya, Sakit atau sihat, Yang penting adalah redha Mu, Redha Mu, Redha Mu pada ku, Amat mahal sekali, Sebab itu aku meminta selalu, Jika redha Mu kau beri pada ku, Sekalipun seluruh dunia menghina ku, Aku tak peduli, Walau aku miskin, Ku rasa bahagia, Apalah ertinya aku kaya, Engkau kan murka apalah ertinya, Ada nama jika Engkau murka, Jika Engkau murka, segalanya tiada, Sungguh mahal redha Mu, Tuhan ku........... Berilah keredhaan Mu, Berilah pada ku selalu, Kerana itulah aku beramal, Bukan kerana pahala, Bukan kerana fadhilat, Bukan kerana syurga, Tapi inginkan redha Mu, Untuk keselamatan diri ku. (Redha Mu - Mawaddah) Redha Mu pada ku yang ku pinta, Ya Allah ya Tuhan ku, Tidak kira apa berlaku pada ku, Miskin atau kaya, Sakit atau sihat, Yang penting adalah redha Mu, Redha Mu, Redha Mu pada ku, Amat mahal sekali, Sebab itu aku meminta selalu, Jika redha Mu kau beri pada ku, Sekalipun seluruh dunia menghina ku, Aku tak peduli, Walau aku miskin, Ku rasa bahagia, Apalah ertinya aku kaya, Engkau kan murka apalah ertinya, Ada nama jika Engkau murka, Jika Engkau murka, segalanya tiada, Sungguh mahal redha Mu, Tuhan ku. Berilah keredhaan Mu, Berilah pada ku selalu, Kerana itulah aku beramal, Bukan kerana pahala, Bukan kerana fadhilat, Bukan kerana syurga, Tapi inginkan redha Mu, Untuk keselamatan diri ku.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Daftar Blog Saya

Banyak hal di Dunia yang takkan sanggup kita fikirkan sendiri, banyak tawa yang tak seru jika dinikmati seorang diri, banyak air mata yang terlalu pedih untuk dialirkan sendiri, untuk itulah kita membutuhkan saudara/teman, membagi setiap kebaikan, mengoreksi tiap kesalahan, Ya Rabb....... Jika sekarang saudara/riku/teman2ku yang sedang tersenyum? Semoga menjadi ibadah, jika bersedih? Semoga kesedihan nya bisa menghidupkan hati dan jiwa. Jika sedang lelah? Semoga kelelahan nya menjadi penggugur dosa dosa. Aamiin ya Allah.
gif

KLIK SITE BUKERAN