http://picasion.com/gl/2jwY/


widgets
http://picasion.com/gl/1Nts/

Sayap sayap Lelaki dan Sayap sayap Wanita

Sayap:

Jika laki2 dapat terbang ia akan ter bang secara cepat dan tinggi diats awan, ttapi jika wanita bisa trbang maka ia akan terbang rendh nmun indah dengan mengepakkn sayap2 nya agar ia tampak angun.Lelaki akan menunjukkn kperkasaannya, sedangkan permpuan mnunjukkan kelembutannya.Keperkasaan laki2 utuk menjaga agar sayp prempuan tak mudh trcabik, sdangkn keelokn perempuan untuk menjaga agar kepak sayap lekaki tetap terkendali.

  Wanita

Wanita yang solehah (baik) itu lebih baik daripada 1 ,000 orang lelaki yang soleh. Sekiranya anda mnyediakn minumn untk diminum oleh suamimu, mka phalanya sprti berpuasa sunat selama setahun. Se kiranya anda mnyediakn dan menyi apkan makanan untuk dimkan oleh suamimu, phalanya haji dn umrah. Perkhidmatan yng baik yng engkau brikan kepada suamimu, phalanya tidak putus ganjaran dari Allah. Se kiranya anda hmil, phalanya syahid Sekiranya anda memelihara anak dgan baik, Itu akan mnjdi benteng dripada api neraka. Sekiranya anda memandng suamimu dgn pndangn harmonis, pahalanya seperti anda berzikir kepada Allah. Seandai anda mati dlam keadaan suamimu redha kpdamu, maka syurgalah tmptmu.   Amin ya robal alamin.

Jika anda mau ke tentang lelaki silahkan untk me KLIK DISINI yach

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Daftar Blog Saya

Banyak hal di Dunia yang takkan sanggup kita fikirkan sendiri, banyak tawa yang tak seru jika dinikmati seorang diri, banyak air mata yang terlalu pedih untuk dialirkan sendiri, untuk itulah kita membutuhkan saudara/teman, membagi setiap kebaikan, mengoreksi tiap kesalahan, Ya Rabb....... Jika sekarang saudara/riku/teman2ku yang sedang tersenyum? Semoga menjadi ibadah, jika bersedih? Semoga kesedihan nya bisa menghidupkan hati dan jiwa. Jika sedang lelah? Semoga kelelahan nya menjadi penggugur dosa dosa. Aamiin ya Allah.
gif

KLIK SITE BUKERAN