http://picasion.com/gl/2jwY/


widgets
http://picasion.com/gl/1Nts/

nasehati diriku teman

Aku hanya insan biasa berjalan resah di pentas dunia manakn tidk begitu jadinya ilmu tiada asas pon tiada Layar hidup ku penuh jenaka dalam melayani ragam dunia fitnah dan caci perkara biasa apatah lagi jika di hina
. ِمسِب
ِهَّللا
ِنٰمحَّرلا
ِميحَّرلا
Apa guna simpan di dada baik dan jaht ku anggp sama maka semua ku layan setara bukan hakku mnghukm ssama Nmun akhrnya ku mnyendiri jauh dri semua mnusia kerna ku rasa elok begini jauh dari segala sengketa Sungguh ku tk ingin lagi menguruskan hal dunia nmun ku trpksa mengharungi agar brbakti kepada orang tua Aku bukanlah alim ulama sifat trpuji ilmu pnuh d dada nmun sentiasa berdoa padaNya agar di temukan jalan yang sama Hening rasanya di malam hari untuk-Nya ku ungkap madah hti rindu dn sesal menghantui diri airmata mula membasahi pipi Selalu aku mendidik jiwa walau perlahan ku terus cuba mengikat janji taat setia kpada Rabb-ku yang tercinta Namun ombak memukul layar ku dlm mendekati yang Maha Esa. kawan semua nasihatilah aku
kerna aku hanya insan biasa

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Daftar Blog Saya

Banyak hal di Dunia yang takkan sanggup kita fikirkan sendiri, banyak tawa yang tak seru jika dinikmati seorang diri, banyak air mata yang terlalu pedih untuk dialirkan sendiri, untuk itulah kita membutuhkan saudara/teman, membagi setiap kebaikan, mengoreksi tiap kesalahan, Ya Rabb....... Jika sekarang saudara/riku/teman2ku yang sedang tersenyum? Semoga menjadi ibadah, jika bersedih? Semoga kesedihan nya bisa menghidupkan hati dan jiwa. Jika sedang lelah? Semoga kelelahan nya menjadi penggugur dosa dosa. Aamiin ya Allah.
gif

KLIK SITE BUKERAN